Monday, January 17, 2011

Rocca di Neto

Cugina Isa/ Cousin Isa


Rocca di Neto


Gelato/ Ice cream


Nonno!/ Grandpa!


Nonno e Nonna <3/ Grandpa and Grandma <3


la spiaggia/ the beach




il terreno/ the land


arancia/ orange


oliva/olive



Questo fine settimana Sonni e io andato a Rocca di Neto, Calabria.  I miei nonni live in Rocca di Neto con mia famiglia.  Mi cugina, Isa, vive a Roma con suoi amici.  In Rocca di Neto siamo andati la spiaggia, gelato con brioche e mi nonno terreno.  Il terreno ha 2.000 mile fruta e verdura.

This weekend Sonni and I went to Rocca di Neto, Calabria. My grandparents live in Rocca di Neto with my family.  My cousin, Isa, lives in Rome with her friends.  In Rocca di Neto we went to the beach, ice cream with a brioche and my grandpa's land.  The land has 2,000 fruits and vegetables.

No comments:

Post a Comment